Danmarks smukkeste distancesejlads

Tuco Cup 7. september 2024

Faaborg sejlklub arrangerer vanen tro Danmarks smukkeste distancesejlads - Tuco Cup.

Tuco Cup er sejlads for både ambitiøse kapsejlere og de der sejler på hygge-niveau. Sejladsen er distancesejlads rundt om øerne Avernakø, Lyø og Bjørnø. Deltagene både bliver startet løbende efter omvendt respit, dvs. at alle både i teorien vil komme samlet tilbage på fjorden og i mål. Det giver alle muligheder for sjov og spændende sejlads,  hvor den der kommer først i mål er vinderen. Der vil også blive et turløb for både uden målerbrev, tilmelder du dig turløbet skal du bære flag under sejladsen, husk at angive om du har målerbrev eller ej ved tilmelding. Ud over sejladsen tilbyder Faaborg sejlklub lodtrækning af præmier blandt alle deltagende både samt hyggelig og uformel fællesspisning efter endt sejlads.

Stævnegebyr og spisning betales via MobilePay 51915 (skippers navn og bådtype i kommentarfeltet)

Tilmeldingsfrist:

Stævnegebyr: