Faaborg sejlklubs ligasejlere

Max R...jpg

Max Rohde

35 år, arbejder som Læge på OUH og bor i Odense. Medlem af Faaborg Sejlklub siden 1993. Har sejlet Optimist, 405, 29’er, 420 og Snipe på internationalt plan, og har sejlet på Faaborg Sejlsportsligahold som kaptajn siden første første sæson. Tidligere Dansk Optimist landstræner, cheftræner i Kerteminde Sejklub og sejltræner i USA over tre somre.

Laust Lund...jpg

Laust lund

30 år, bor og arbejder i København. Medlem af Faaborg Sejlklub siden 1996. Har sejlet Optimist, 405'er, 29'er og Laser på konkurrenceplan, og har sejlet på Faaborg Sejlsportsligahold siden 2016. Tidligere træner for optimist C-, B- og A-sejler, samt cheftræner for ungdoms afdelingen i Aalborg Sejlklub. Sejler til daglig Snipe i Espergærde sejlklub.

Michael Rohde..jpg

Michael rohde

33 år, bor og arbejder i københavn. Medlem af Faaborg Sejlklub siden 1995. Har sejlet Optimist, 405'er, 29'er, 420’er og snipe på konkurrenceplan, og har sejlet på Faaborg Sejlsportsligahold siden første sæson. Tidligere træner for optimist A-sejler i Kerteminde og cheftræner ved summercamp i USA (2006).

Magnus Bang Pedersen.jpg

Magnus Bang pedersen

17 år, bor i Faaborg og går til dagligt på Faaborg Gymnasium. Medlem af Faaborg Sejlklub siden 2013. Har sejlet optimist fra jeg var 10 til 14 år, og sejler nu Laser samt en smule 29'er, har sejlet på Faaborg Sejlsportsligahold i 3 år. Har de sidste 2 år trænet A optimister i klubben

Johan Sommerlund..jpg

johan sommerlund

20 år, bor i Faaborg. Medlem af Faaborg Sejlklub siden 2007. Har sejlet optimist, Europa jolle og forskellige kølbåde bla. j/80 på efterskolen. Jeg er startet på Faaborg Sejlsportsligahold i 2020, men har kendskab til ligaen igennem min deltagelse i Youngsters som sejler i 2. div.

Jakob Kryger Sørensen

Anders Kongstad..jpg

Anders kongstad

30 år, journalist på Dagbladet Børsen og bor i København. Medlem af Faaborg sejlklub af 2 omgange senest 2017. Har sejlet optimist, Europa jolle og bruger i dag mest tid i Snipe-jollen. Har desuden sejlet Etchells i et halvt år i Hong Kong. Har sejlet på Faaborg Sejlsportsligahold i 3 år.

Christian Schwartz...jpg

Christian Schwartz

17 år, bor i Faaborg og går til dagligt på Faaborg Gymnasium. Medlem af Faaborg Sejlklub siden 2013. Har sejlet optimist fra jeg var 8 til 14 år og sejler nu forskellige kølbåde, har sejlet på Faaborg Sejlsportsligahold i 3 år. Træner optimist én gang om ugen i klubben og sejler med i den ugentlige kapsejlads på fjorden.

Søren Thomsen..jpg

Søren Sthisen thomsen

35 år, bor og arbejder i Vejle. Medlem af Faaborg Sejlklub siden 1995. Har sejlet Optimist og Snipe i Faaborg, og siden Snipe i København. Jeg har sejlet kapsejlads i flere forskellige kølbåde - mest Spækhugger. Ejer en Spækhugger som ligger ved FSK´s bro. Har sejlet på Faaborg Sejlsportsligahold siden første sæson.

Frederik Bløcher..jpg

Frederik Bløcher

15år , Bor i Faaborg og går i 9 klasse på øhavskolen. Medlem af Faaborg Sejlklub siden 2011. Har sejlet optimist fra jeg var 8 til 14 år, og sejler nu Europa jolle. Jeg har sejlet kølbåd 1 år til onsdags kapsejlads og er startet på Faaborg Sejlsportsligahold i 2020. Har trænet B og A sejlere i Faaborg sejlklub i en halv sæson.

Marie- louise Harboe