Onsdags kapsejlads

TILMELDINGEN ER ÅBEN FOR 2024

Faaborg Sejlklub arrangerer hver onsdag i sejler sæsonen, en hyggelig og venskabelig kapsejlads, hvor du får mulighed for - i trygge rammer - at sejle din båd under forskellige vejrforhold. Det giver godt sømandskab. Efter hver match møder du de øvrige deltagere i klubhuset, hvor dagens sejlads bliver drøftet og resultater, information m.m. bliver meddelt.

I klubhuset kan du kaffe, øl og vand. Der forsøges ligeledes at lave en let anretning.

Alle sejlbåde kan deltage, der sejles efter gældende handikap-regler, således at forskellige bådtyper konkurrerer på lige vilkår.

Der er mulighed for at sejle i et tur løb uden gyldigt målerbrev, både i dette løb vil blive startet 5 min før første start og sejle på samme bane.

Er du nyt medlem af sejlklubben og ønsker at prøve at deltage for at se om aftenkapsejlads kan fange din interesse, kan du få nogle ‘friture’ uden deltagergebyr eller krav om målerbrev. Sig blot til.

Ved interesse eller spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte kapsejladsudvalgets formand på mail: kapsejlads@faaborg-sejlklub.dk

Tilmeldte: