Pigekapsejlads i Faaborg Sejlklub

Hver tirsdag holder kvinderne i sejlklubben pause fra deres mænd og familier og får vind i håret på Faaborg Fjord, når de dyster i kapsejlads.
Aftenen starter med hård konkurrence på vandet, men slutter med hyggelig fællesspisning i klubhuset og en god snak om aftenens strabadser, der er med til at give alle god erfaring.

Hvis du elsker at stå med rorpinden og har båd til rådighed, så kom og vær med i et fantastisk fællesskab, hvor der, indimellem, er rundsave på albuerne og sættes et protestflag, men mest af alt bare er hang til at komme på vandet og få nogle sjove og gode oplevelser på de fantastiske sommeraftner i Det Sydfynske Øhav.
Der er ingen krav om, at man er jordens mest erfarne skipper - det gælder bare om at komme på vandet.

Har du ingen båd, men bidt af en gal sejler og har lyst til at være med som gast, så er du også velkommen til at møde op til vores indledende skippermøde, der hvert år vil blive annonceret her på siden og på sejlklubbens facebook-side for pigekapsejlads . Så gør vi vores bedste for at finde en plads, så alle kan komme ud og sejle. Håbet er at få endnu flere både på vandet, så vi kan tilbyde alle, der måtte have lyst, en plads.

Tilmelding af båd foregår her på siden. Gerne inden 1.april af hensyn til løsinddeling. Eftertilmelding er dog mulig.

Har du brug for mere info, er du altid velkommen til at kontakte kapsejladsudvalget.

Tilmeldte: