Speed cup 2016

Faaborg sejlklub inviterer igen til herlig og begivenhedsrig banesejlads.

Weekenden den 11. - 12. Juni 2016

Vi fortsætter igen i år succesen som vi startede i 2012, nemlig Speed-cup. Faaborg sejlklub´s vision med stævnet er at forene klasseorganisationerne i Danmark og skabe grobund for sammenhold og vidensdeling på tværs af bådklasser og organisationer, det er en fornøjelse igen at kunne tilbyde klasser der kan stille løb med 5 både eller mere et stort stævne i noget af det bedste og smukkeste sejlerfarvand i Danmark. I år vil sejladserne foregå inde på fjorden, da dette vil give kortere transport sejllads mellem havn og bane men i særdeleshed også for at gøre stævnet mere tilskure venligt. Vi håber i klubben på igen og få en livlig weekend hvor der er masser aktivitet på havnen og fjorden. Alle er velkomne hvad enten de skal sejle eller er nysgerig for hvad der sker til sådan et stævne - vi glæder os til at se jer!

Alle klasser der har interesse og kan stille løb med mere end 5 både er velkomen til at kontakte os: kapsejlads@faaborg-sejlklub.dk

P1010119.JPG

Deltagne klasser på nuværende tidspunkt:

H-båd

Ranglistestævne

Sejladserne foregår på op/ned baner efter ISAF’s kapsejladsregler 2013-2016.

Dette stævne er alle tiders chance for at ’tune’ og træne til sommerens sejladser, derudover er der mulighed for at få glæde af andre kølbådsklasser’s erfaringer på fjorden i det smukke sydfynske øhav.

Tilmeldingsfrist d. 3 Juni

Deltager gebyr for stævnet er 300 kr som overføres inden 14/6 til:

• Reg. nr. 0828
  • Konto nr. 0003904598