Sommer hilsen fra den nye formand

Kære medlemmer

Så lykkedes det endelig at få gennemført vores generalforsamling i Faaborg Sejlklub - og jeg blev valgt som formand i den kommende periode. Vi fik sagt tak til Jakob, der har været en fremragende formand i de seneste 10 sæsoner! Som mange har udtalt, bliver det ikke nemt at træde i hans fodspor. Det behøver jeg heldigvis heller ikke, for Jakob er her stadig. Han vil fortsat træde sine egne spor og være et stort aktiv til glæde for vores fælles sejlklub. Jeg er ikke Jakob, jeg hedder Erik og har nogle andre kompetencer, som jeg håber, der kan blive til glæde og gavn. Jeg er så heldig at overtage tjansen i en velfungerende klub, og jeg vil gå positivt ind i opgaven, men jeg forholder mig også ydmygt til den, så I vil nok ikke opleve de store forandringer i den første tid. Jeg vil arbejde for, at Faaborg Sejlklub fortsat er den bedste sejlklub nord for Alperne for både unge og gamle, nye og erfarne sejlere. Med dette vil jeg ønske jer alle en god sommer.

Sejlerhilsen Erik Medelby Andersen